Nalaganje ...
Organizacije vir: ARIS

Zavod Republike Slovenije za šolstvo

Raziskovalna dejavnost

Koda Veda Področje Podpodročje
5.01.03  Družboslovje  Vzgoja in izobraževanje  Specialna didaktika 

Koda Veda Področje
S271  Družboslovje  Specialna didaktika 

Koda Opis
Svetovanje 
Raziskovanje 
Izobraževanje 
Vrednotenje (metodologija)
vir: COBISS
Upoš. tč.
1.815,19
A''
0
A'
244,07
A1/2
530,73
CI10
46
CImax
11
h10
3
A1
5,37
A3
0
Podatki za zadnjih 5 let (citati za zadnjih 10 let) na dan 12. oktober 2025; Podatki za izračun ocene A3 se nanašajo na obdobje 2020-2024
Baza Povezani zapisi Citati Čisti citati Povprečje čistih citatov
WoS 11  17  16  1,45 
Scopus 55  66  53  0,96 
Raziskovalne skupine (1)
št. Evidenčna št. Naziv skupine Odgovorna oseba Štev. publikacijŠtev. publikacij
1. 1190-001  Razvojno-raziskovalna enota Zavoda RS za šolstvo  mag. Jan Žitnik   2.354 
Raziskovalci (21)
št. Evidenčna št. Ime in priimek Razisk. področje Status Štev. publikacijŠtev. publikacij
1. 56540  mag. Katja Arzenšek Konjajeva  Vzgoja in izobraževanje  Raziskovalec  62 
2. 32789  dr. Tatjana Ažman  Vzgoja in izobraževanje  Raziskovalec  189 
3. 39820  Jerneja Bone  Vzgoja in izobraževanje  Raziskovalec  129 
4. 39702  dr. Špela Bregač  Humanistika  Raziskovalec  66 
5. 21447  dr. Inge Breznik  Vzgoja in izobraževanje  Raziskovalec  140 
6. 56541  dr. Vilma Brodnik  Zgodovinopisje  Raziskovalec  309 
7. 30511  dr. Tomi Deutsch  Matematika  Raziskovalec  92 
8. 37209  dr. Ada Holcar  Vzgoja in izobraževanje  Raziskovalec  163 
9. 37210  dr. Liljana Kač  Jezikoslovje  Raziskovalec  109 
10. 38919  dr. Milena Kerndl  Vzgoja in izobraževanje  Raziskovalec  75 
11. 56542  Petra Košnik  Vzgoja in izobraževanje  Raziskovalec  61 
12. 56543  mag. Irena Krapež Stamenkovič  Ekonomija  Raziskovalec 
13. 29967  dr. Branka Likon  Vzgoja in izobraževanje  Raziskovalec  82 
14. 23270  dr. Katica Pevec Semec  Družboslovje  Raziskovalec  116 
15. 30520  dr. Anton Polšak  Geografija  Raziskovalec  190 
16. 11829  dr. Zora Rutar Ilc  Vzgoja in izobraževanje  Raziskovalec  332 
17. 37128  Amela Sambolić Beganović  Matematika  Raziskovalec  98 
18. 56545  mag. Mojca Suban  Vzgoja in izobraževanje  Raziskovalec  84 
19. 56539  dr. Natalija Vovk Ornik  Vzgoja in izobraževanje  Raziskovalec  102 
20. 22294  dr. Mihaela Zavašnik  Vzgoja in izobraževanje  Raziskovalec  221 
21. 60014  mag. Jan Žitnik  Vzgoja in izobraževanje  Raziskovalec  23 
Raziskovalni projekti ARIS (5) Legenda
št. Evidenčna št. Naziv Obdobje Odgovorna oseba Štev. publikacijŠtev. publikacij
1. V5-0438  Model evbalvacije kakovosti izvajalcev programov usposabljanj strokovnih delavcev  1.9.2008 - 28.2.2010  dr. Majda Cencič   2.457 
2. V5-0437  Načrtovanje vzgojno-izobraževalnega procesa - koncepti načrtovanja kurikula  1.9.2008 - 31.8.2009  dr. Milena Ivanuš Grmek   3.069 
3. V5-0245  Kvalitativna in kvantitativna analiza učbenikov zgodovine  1.10.2006 - 30.9.2008  dr. Branko Slivar   715 
4. V5-0241  Analiza sodelovanja staršev in šole ter razvoj modelov partnerskega sodelovanja  1.10.2006 - 31.3.2008  dr. Franc Cankar   952 
5. V5-0937  Razmerje med razvijanjem in vrednotenjem sporazumevalne zmožnosti  1.9.2004 - 31.8.2006  mag. Ljudmila Ivšek   4.793 
Mednarodni projekti (7) vir: SICRIS
št. Evidenčna št. Naziv Obdobje Odgovorna oseba
1. ERASMUS+-EDU-2023-PI-FORWARD-LOT1-101132844  VR4Empathy – Using virtual reality for inclusive and action-oriented empathy in schools  1.12.2023 - 30.11.2026  dr. Tanja Valenta  
2. ERASMUS+-2016-1-BE02-KA101-017213  evidence based teaching and learning  1.1.2016 - 31.12.2019   
3. ERASMUS+-2014-1-SI01-KA102-000103  Strokovni obisk svetovalcev ZRSŠ na organizaciji Education Scotland v VB   1.1.2014 - 31.12.2017   
4. LLP-EST-2013-1-SI1-COM13-05487  Peer coaching for teachers to create stimulating learning environment for pupils  1.1.2013 - 31.12.2016   
5. LLP-EACEA-535899  Creative Classrooms Lab  1.1.2012 - 31.12.2015   
6. LLP-EACEA-535910  EU Classroom ePortfolios  1.1.2012 - 31.12.2015   
7. LLP-EACEA-COMP-COM-141838  DEveloping Educational leadership of Primary Heads and Institutions  1.1.2008 - 31.12.2011   
Opis
Sistemsko strukturo šolskega raziskovalnega polja sestavljajo predšolska vzgoja, osnovno izobraževanje, srednje izobraževanje, del izobraževanja odraslih za pridobitev izobrazbe v preduniverzitetnem izobraževanju. Zavod Republike Slovenije za šolstvo pokriva del tega polja, saj je ena od temeljnih in po svoji organizacijsko-kadrovski strukturi dokaj kompetentna in odgovorna institucija za načrtovanje in razvoj preduniverzitetnega izobraževanja. V okviru Zavoda Republike Slovenije za šolstvo deluje enota za razvojno-raziskovalno delo. Ukvarja se z aplikativnimi raziskavami, še zlasti tistimi, ki so razvojno usmerjene. Poudarjeno je zlasti strokovno poglobljeno razvijanje 'primerov dobre prakse' na način, ki v partnerskem odnosu z učitelji in šolami spodbuja iniciativo 'od spodaj' ter zagotavlja strokovno rast vseh sodelujočih. S tem se ustvarjajo šole kot učeče se skupnosti. Tako na sistemski kot na šolski ravni uvajamo številne novosti, ki jih je treba pred uvedbo na celotno populacijo učencev in dijakov, preskusiti in spoznati prednosti in slabosti posamezne rešitve. Na ravni šolskega sistema kot tudi na predmetni ravni zato skupaj s posameznimi šolami in učitelji postopoma snujemo vrsto razvojnih nalog oziroma projektov. Glede na problematiko, ki jo pokriva Zavod RS za šolstvo v celotnem raziskovalnem polju in glede na cilje, ki izhajajo iz tega, je mogoče znotraj ŠRP (šolskega raziskovalnega polja) opredeliti zlasti naslednja temeljna raziskovalna področja: 1. Spremljanje razvoja vzgoje in izobraževanja (sistema in procesa) doma in v svetu. 2. Metodologije načrtovanja sistemov in procesov v vseh sistemskih sestavinah (vzgojno-izobraževalni programi, učni načrti, katalogi znanj, standardi znanj na posameznih stopnjah izobraževanja, sodobna učna tehnologija, usposabljanje kadrov za novo šolo, sodobne organizacijske oblike ). 3. Razvoj predmetnih področij na posameznih stopnjah preduniverzitetnega izobraževanja (strokovne vsebine in specialne didaktike za posamezne predmete). 4. Metodologija uvajanja novosti v sistem vzgoje in izobraževanja. 5. Metodologija spremljanja vseh sistemskih sestavin vzgoje in izobraževanja.
Zgodovina ogledov
Priljubljeno