Nalaganje ...
Mednarodni projekti vir: SICRIS

VR4Empathy – Using virtual reality for inclusive and action-oriented empathy in schools

Ključne besede
virtualna resničnost, digitalno, tehnologija, šola, šole, izobraževanje, vrednote, socialne veščine, empatija, motivacija
Organizacije (2) , Raziskovalci (9)
0170  Univerza v Ljubljani, Teološka fakulteta
št. Evidenčna št. Ime in priimek Razisk. področje Vloga Obdobje Štev. publikacijŠtev. publikacij
1.  51847  dr. Urška Jeglič  Teologija  Raziskovalec  2023 - 2025  92 
2.  36601  dr. Sara Jerebic  Psihologija  Raziskovalec  2023 - 2024  638 
3.  15120  dr. Lia Katarina Kompan Erzar  Psihologija  Raziskovalec  2023 - 2025  361 
4.  58627  dr. Urška Mali Kovačič  Psihologija  Raziskovalec  2023 - 2025  20 
5.  53466  dr. Jonas Miklavčič  Teologija  Raziskovalec  2023 - 2025  53 
6.  32758  dr. Saša Poljak Lukek  Psihologija  Raziskovalec  2023 - 2025  127 
7.  25440  dr. Barbara Simonič  Teologija  Raziskovalec  2023 - 2025  477 
8.  50839  dr. Tanja Valenta  Psihologija  Vodja  2023 - 2025  61 
9.  58628  Marko Weilguny  Filozofija  Raziskovalec  2023 - 2025 
1190  Zavod Republike Slovenije za šolstvo
Povzetek
Ta projekt si prizadeva izboljšati način učenja in poučevanja z virtualno resničnostjo. Namenjen je opolnomočenje tako učencev kot učiteljev z inovativnimi pripomočki virtualne resničnostjo in strategijami, ki bi spodbujale kognitivno empatijo, motivacijo in osebno vključenost. Materiali, ki jih razvijamo, ustvarjajo novo obliko dinamičnega in poglobljenega učenja. Ta sodelovalna pobuda, v kateri sodelujemo partnerji iz Portugalske, Slovenije, Grčije in Danske, ima namen izboljšati kakovost in vključevanje digitalnega izobraževanja po vsej Evropi.
Pomen za razvoj znanosti
Ta pobuda bo zagotavljala izboljšanje kakovosti in vključevanja digitalnega izobraževanja po vsej EU, in sicer preko: 1.) Izobraževalnih virov z virtualno resničnostjo, s katerimi bodo učenci spoznavali evropska zgodovinska dejstva, evropske skupne družbene vrednote ter evropsko državljanstvo in raznolikosti. 2.) Testiranj in validacijami izobraževalnih virov virtualnih resničnosti znotraj šol omrežja VR4Empathy. 3.) Priprave priporočil za ustvarjanje pravilnika o izobraževanju z uporabo virtualne resničnosti za učilnice na Portugalskem, v Sloveniji, Grčiji, Danski ter širše po Evropi.
Pomen za razvoj Slovenije
V Sloveniji v tem projektu sodeluje Teološka fakulteta Univerze v Ljubljani ter Ministrstvo za šolstvo. V proces je vključenih 15 učiteljev in 38 učencev. Digitalni izobraževalni pripomočki in sredstva ter pravilniki za etično uporabo virtualne resničnosti bodo razvili naslednje sektorje v Sloveniji: 1.) Izobraževalni sektor - učitelje, učence, univerze, KATIS (nadaljnjo izobraževanje učiteljev). 2.) Širšo šolsko skupnost - starše otrok, člane izobraževalnih ustanov. 3.) Odločevalni (politični) sektor - Ministrstvo za šolstvo, ustanove za učitelje, izobraževalne ustanove, javne avtoritete. 4.) Gospodarstvo in tehnološki sektor - za direktorje in razvijalce v firmah EdTech ter v inovacijah in izobraževalnih ustanovah.
Zgodovina ogledov
Priljubljeno