Projekti / Programi
Arhitektura šolskega prostora v funkciji prikritega kurikula
Koda |
Veda |
Področje |
Podpodročje |
5.01.01 |
Družboslovje |
Vzgoja in izobraževanje |
Pedagogika |
Koda |
Veda |
Področje |
5.03 |
Družbene vede |
Izobraževanje |
Organizacije (7)
, Raziskovalci (10)
0505 Urbanistični inštitut Republike Slovenije
št. |
Evidenčna št. |
Ime in priimek |
Razisk. področje |
Vloga |
Obdobje |
Štev. publikacijŠtev. publikacij |
1. |
10532 |
mag. Ina Šuklje Erjavec |
Urbanizem |
Raziskovalec |
2010 - 2012 |
264 |
0581 Univerza v Ljubljani, Filozofska fakulteta
št. |
Evidenčna št. |
Ime in priimek |
Razisk. področje |
Vloga |
Obdobje |
Štev. publikacijŠtev. publikacij |
1. |
33543 |
mag. Gregor Bida |
Filozofija |
Raziskovalec |
2010 - 2012 |
0 |
2. |
08403 |
dr. Eva Dolar Bahovec |
Filozofija |
Raziskovalec |
2010 - 2012 |
674 |
3. |
20329 |
dr. Luka Omladič |
Filozofija |
Raziskovalec |
2010 - 2012 |
154 |
0588 Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
št. |
Evidenčna št. |
Ime in priimek |
Razisk. področje |
Vloga |
Obdobje |
Štev. publikacijŠtev. publikacij |
1. |
19727 |
dr. Bea Tomšič Amon |
Vzgoja in izobraževanje |
Raziskovalec |
2010 - 2012 |
666 |
1510 Znanstveno-raziskovalno središče Koper
št. |
Evidenčna št. |
Ime in priimek |
Razisk. področje |
Vloga |
Obdobje |
Štev. publikacijŠtev. publikacij |
1. |
22325 |
dr. Boštjan Bugarič |
Arhitektura in oblikovanje |
Raziskovalec |
2010 - 2012 |
174 |
1822 Univerza na Primorskem, Fakulteta za humanistične študije
št. |
Evidenčna št. |
Ime in priimek |
Razisk. področje |
Vloga |
Obdobje |
Štev. publikacijŠtev. publikacij |
1. |
18056 |
dr. Anton Mlinar |
Humanistika |
Raziskovalec |
2010 - 2012 |
338 |
2158 Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta
št. |
Evidenčna št. |
Ime in priimek |
Razisk. področje |
Vloga |
Obdobje |
Štev. publikacijŠtev. publikacij |
1. |
11606 |
dr. Majda Cencič |
Vzgoja in izobraževanje |
Vodja |
2010 - 2012 |
494 |
2. |
22410 |
dr. Dejan Hozjan |
Vzgoja in izobraževanje |
Raziskovalec |
2010 - 2012 |
352 |
3. |
33550 |
Tina Kadunec |
|
Tehnični sodelavec |
2010 - 2012 |
0 |
7097 Univerza na Primorskem, Fakulteta za management
Pomen za razvoj znanosti
Živimo v družbi znanja, pa tudi v času nenehnih sprememb. Priča smo spremembam v družbi in okolju. V današnjem času gledamo na šolski prostor kot na arhitekturni objekt in vir učenja. Tudi v tujini je tak interdisciplinaren in transdisciplinaren pog
Pomen za razvoj Slovenije
Slovenska pedagoška didaktična literatura (npr. Blažič idr. 2003, Ivanuš – Grmek 2003, Strmčnik 1999, Šilih 1970) obravnava šolski prostor kot fizični prostor učenja in poučevanja, ki mora zadostiti določenih higienskim in zdravstvenim in drugim zaht
Najpomembnejši znanstveni rezultati
Letno poročilo
2011,
zaključno poročilo
Najpomembnejši družbeno–ekonomsko in kulturno relevantni rezultati
Zaključno poročilo