Nalaganje ...
Projekti / Programi vir: ARIS

Odnos do znanja v družbi znanja

Raziskovalna dejavnost

Koda Veda Področje Podpodročje
5.01.00  Družboslovje  Vzgoja in izobraževanje   

Koda Veda Področje
5.03  Družbene vede  Izobraževanje 
Vrednotenje (metodologija)
vir: COBISS
Organizacije (2) , Raziskovalci (10)
0553  Pedagoški inštitut
št. Evidenčna št. Ime in priimek Razisk. področje Vloga Obdobje Štev. publikacijŠtev. publikacij
1.  31229  dr. Sabina Autor  Filozofija  Raziskovalec  2010 - 2012  119 
2.  27774  Mitja Čepič Vogrinčič  Vzgoja in izobraževanje  Raziskovalec  2010 - 2012  70 
3.  15844  dr. Alenka Gril  Psihologija  Vodja  2010 - 2012  491 
4.  09873  dr. Janez Justin  Vzgoja in izobraževanje  Raziskovalec  2010 - 2012  384 
5.  26529  dr. Eva Klemenčič Mirazchiyski  Vzgoja in izobraževanje  Raziskovalec  2010 - 2012  614 
6.  04159  dr. Zdenko Kodelja  Vzgoja in izobraževanje  Raziskovalec  2010 - 2012  741 
7.  29922  dr. Mojca Rožman  Psihologija  Mladi raziskovalec  2010 - 2012  89 
8.  25430  dr. Maša Vidmar  Vzgoja in izobraževanje  Raziskovalec  2010 - 2012  254 
0581  Univerza v Ljubljani, Filozofska fakulteta
št. Evidenčna št. Ime in priimek Razisk. področje Vloga Obdobje Štev. publikacijŠtev. publikacij
1.  15446  dr. Melita Puklek Levpušček  Psihologija  Raziskovalec  2011 - 2012  419 
2.  07671  dr. Maja Zupančič  Psihologija  Raziskovalec  2011 - 2012  873 
Pomen za razvoj znanosti
Raziskava Odnos do znanja v družbi znanja s svojimi analizami in rezultati posega na področje psihologije, predvsem razvojne in socialne in pedagoške, filozofije, filozofije vzgoje, lingvistike in sociologije. Raziskava tako združuje najpomembnejše u
Pomen za razvoj Slovenije
Rezultati raziskave so pomembni za razvoj Slovenije v več segmentih. Potencialni pomen prvega dela raziskave, je analiza dokumentov šolske politike, izvedbenih dokumentov šol in gradiv namenjenih udeležencem izobraževanja za razvoj Slovenije je predv
Najpomembnejši znanstveni rezultati Zaključno poročilo
Najpomembnejši družbeno–ekonomsko in kulturno relevantni rezultati Zaključno poročilo
Zgodovina ogledov
Priljubljeno