Nalaganje ...
Projekti / Programi vir: ARIS

Raziskava trženjskih procesov z vidika konkurenčnih prednosti podjetij

Raziskovalna dejavnost

Koda Veda Področje Podpodročje
5.02.00  Družboslovje  Ekonomija   

Koda Veda Področje
S186  Družboslovje  Mednarodna trgovina 
S191  Družboslovje  Trženje 
Ključne besede
Upravljanje trženjskih procesov, viri in razvoj konkurenčnih prednosti, modeliranje vedenja organizacijskih in končnih porabnikov, medkulturni trgi, nacionalna identiteta, mednarodna prepoznavnost države Slovenije, univerzalnost in aplikabilnost teoretičnih modelov, merjenje uspešnosti in učinkovitosti trženjskih procesov
Vrednotenje (metodologija)
vir: COBISS
Organizacije (1) , Raziskovalci (12)
0584  Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta
št. Evidenčna št. Ime in priimek Razisk. področje Vloga Obdobje Štev. publikacijŠtev. publikacij
1.  24795  dr. Domen Bajde  Ekonomija  Raziskovalec  2005 - 2007  187 
2.  23022  dr. Mateja Bodlaj  Ekonomija  Raziskovalec  2004 - 2007  229 
3.  24101  dr. Barbara Čater  Ekonomija  Raziskovalec  2006 - 2007  381 
4.  11975  dr. Tanja Dmitrović  Ekonomija  Raziskovalec  2004 - 2007  371 
5.  16007  dr. Tomaž Kolar  Ekonomija  Raziskovalec  2004 - 2007  358 
6.  19762  dr. Maja Konečnik Ruzzier  Ekonomija  Raziskovalec  2004 - 2006  407 
7.  24395  dr. Mateja Kos Koklič  Ekonomija  Mladi raziskovalec  2004 - 2007  399 
8.  16157  dr. Irena Ograjenšek  Ekonomija  Raziskovalec  2004 - 2007  681 
9.  03667  dr. Iča Rojšek  Ekonomija  Raziskovalec  2004 - 2007  471 
10.  11462  dr. Irena Vida  Ekonomija  Vodja  2004 - 2007  712 
11.  15495  dr. Vesna Žabkar  Ekonomija  Raziskovalec  2004 - 2007  973 
12.  15496  dr. Maja Zalaznik  Ekonomija  Raziskovalec  2004 - 2007  1.227 
Povzetek
Slovenska podjetja se zavedajo pomena trženjske funkcije, vendar je pogosto ne znajo ali ne zmorejo uporabiti kot osnove za oblikovanje obranljivih konkurenčnih prednosti na mednarodnih trgih. Prenašanje globalnih modelov v poslovno prakso ni vedno učinkovito, saj je prav na področju raziskav trženjskih procesov medkulturni kontekst ključen za razumevanje vedenja organizacij in porabnikov. Namen raziskovalnega projekta je zato dvojen: prvič, sistematično analizirati prenosljivost in uporabljivost obstoječih teoretičnih modelov vedenja organizacij in porabnikov na primeru države v prehodu iz druge v tretjo fazo konkurenčne rasti (Slovenije), pri čemer bodo uporabljeni teoretični okvirji s področij teorij konkurenčnih prednosti, teorije socialne identitete ter teorij in modelov na področju vedenja organizacij. In drugič, opravljene empirične študije podjetij in porabnikov v Sloveniji nam bodo omogočile, da rezultate projekta uporabimo neposredno kot osnovo za oblikovanje predlogov in priporočil za strategije, ki bodo vodile do učinkovitejšega upravljanja trženjskih procesov v podjetjih v Sloveniji in njihovega konkurenčnega pozicioniranja na trgih EU in globalnih trgih ter do povečanja mednarodne prepoznavnosti države Slovenije in slovenskih izdelkov/storitev z visoko dodano vrednostjo. Projekt bo izveden v več fazah. Prvi dve fazi bosta temeljili na različnih oblikah in metodah kvalitativnega in kvantitativnega raziskovanja, v okviru katerih bomo pridobili in analizirali sekundarne in primarne podatke. Nato se bo projekt nadaljeval s sintezo in analizo empiričnih podatkov, iskanjem statističnih povezav med posameznimi konstrukti ter primerjavo z obstoječimi teoretičnimi modeli. V zadnji fazi bodo ugotovitve v obliki znanstveno-raziskovalnih prispevkov diseminirane med domačo in mednarodno strokovno javnostjo, na podlagi teoretičnih in empiričnih spoznanj pa bodo zasnovani predlogi in priporočila za oblikovanje strategij z namenom ustvarjanja obranljivih konkurenčnih prednosti.
Zgodovina ogledov
Priljubljeno