Projekti / Programi
Vzgoja v javni šoli - oblikovanje vzgojnega koncepta
Koda |
Veda |
Področje |
Podpodročje |
5.01.00 |
Družboslovje |
Vzgoja in izobraževanje |
|
Koda |
Veda |
Področje |
S271 |
Družboslovje |
Specialna didaktika |
S272 |
Družboslovje |
Izobraževanje učiteljev |
vzgojni koncept šole,šola, avtonomija, človekove pravice, etika, pravila, kurikulum, učenec, učitelj, starši, avtoriteta, šolska kultura
Organizacije (2)
, Raziskovalci (10)
0581 Univerza v Ljubljani, Filozofska fakulteta
št. |
Evidenčna št. |
Ime in priimek |
Razisk. področje |
Vloga |
Obdobje |
Štev. publikacijŠtev. publikacij |
1. |
10876 |
dr. Andreja Hočevar |
Vzgoja in izobraževanje |
Raziskovalec |
2004 - 2007 |
241 |
2. |
21645 |
dr. Mihael Kovač |
Informacijska znanost in bibliotekarstvo |
Raziskovalec |
2004 - 2007 |
418 |
3. |
01060 |
dr. Mojca Kovač Šebart |
Kulturologija |
Raziskovalec |
2004 - 2007 |
544 |
4. |
24031 |
dr. Damijan Štefanc |
Vzgoja in izobraževanje |
Raziskovalec |
2004 - 2006 |
360 |
5. |
19022 |
dr. Tadej Vidmar |
Zgodovinopisje |
Raziskovalec |
2004 - 2007 |
235 |
0588 Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
št. |
Evidenčna št. |
Ime in priimek |
Razisk. področje |
Vloga |
Obdobje |
Štev. publikacijŠtev. publikacij |
1. |
11753 |
dr. Slavko Gaber |
Sociologija |
Raziskovalec |
2004 - 2007 |
469 |
2. |
16082 |
dr. Janez Krek |
Filozofija |
Vodja |
2004 - 2007 |
440 |
3. |
24202 |
dr. Mateja Peršak |
Filozofija |
Raziskovalec |
2004 - 2007 |
28 |
4. |
23750 |
dr. Janez Vogrinc |
Vzgoja in izobraževanje |
Raziskovalec |
2004 - 2007 |
461 |
5. |
05263 |
dr. Pavel Zgaga |
Filozofija |
Raziskovalec |
2004 - 2007 |
984 |
Povzetek
Raziskava "Vzgoja v javni šoli - oblikovanje vzgojnega koncepta" se ukvarja z vprašanji "vzgojnega koncepta" šole. Šole kot avtonomne institucije imajo nalogo, da v mejah, ki jih postavljajo predpisi, individualno postavljajo okvire svojega vzgojnega delovanja. Zdi se, da teorija (stroka) in tudi različne javne institucije, ki opravljajo svetovalno vlogo, niso locirale in teoretsko utemeljile problema, opravile analize, primerne kompleksnosti problematike, in šolam ponudile možne strokovne rešitve pri iskanju odgovorov na vzgojna vprašanja, s katerimi se dnevno srečujejo. Temeljni cilj raziskave je, da proizvede delo (publikacijo, ki bo tako teoretsko zasnovana kot tudi usmerjena v prakso), v katerem bodo obdelana vsa relevantna področja vzgojnega koncepta in aktualna vprašanja, ki naj bi jih šole upoštevale pri kreiranju lastnega vzgojnega koncepta. Ob tem bo proizvedla še številne druge stranske produkte.