Nalaganje ...
Mednarodni projekti vir: SICRIS

Towards a Standardized Scale for Measuring Consumer Sustainability Fatigue

Organizacije (1) , Raziskovalci (1)
7097  Univerza na Primorskem, Fakulteta za management
št. Evidenčna št. Ime in priimek Razisk. področje Vloga Obdobje Štev. publikacijŠtev. publikacij
1.  24567  dr. Armand Faganel  Ekonomija  Vodja  2025  844 
Povzetek
Ta študija raziskuje pojav trajnostne utrujenosti, stanje, v katerem potrošniki postanejo preobremenjeni ali neangažirani zaradi stalnega pritiska trajnostnih sporočil, kar ima pomembne posledice za trajnostno trženje. Ker podjetja, oblikovalci politik in raziskovalci dajejo prednost trajnosti, se je pritisk na potrošnike, da sprejmejo trajnostne prakse, povečal. Ta študija odpravlja kritično vrzel v literaturi, saj raziskuje, kdaj in kako se ta dobronamerna prizadevanja obrnejo proti potrošnikom, kar vodi v njihovo utrujenost in zmanjšano zavzetost. Glavni cilj te raziskave je razviti in potrditi celovito merilno orodje za oceno utrujenosti potrošnikov od trajnosti. Metodološko študija sledi sistematičnemu postopku za razvoj veljavnega in zanesljivega orodja za merjenje utrujenosti od trajnosti. Vključuje oblikovanje elementov s pregledom literature, preverjanje veljavnosti vsebine s strani strokovnjakov, pilotno študijo in zbiranje anketnih podatkov. Struktura in zanesljivost lestvice bosta ocenjeni z uporabo raziskovalne in potrditvene faktorske analize, končna potrditev pa bo povezala trajnostno utrujenost z vedenjem potrošnikov. Z razumevanjem dinamike utrujenosti potrošnikov želi študija oblikovati učinkovitejše, čustveno odmevnejše trženjske strategije, ki spodbujajo trajno sodelovanje potrošnikov, ne da bi jih preobremenile. Razvoj zanesljivega merilnega orodja vpliva tako na teorijo kot na prakso, saj raziskovalcem zagotavlja trden okvir za preučevanje utrujenosti zaradi trajnosti, podjetjem in oblikovalcem politik pa ponuja uporaben vpogled v psihologijo potrošnikov. Končno naj bi to orodje pomagalo zainteresiranim stranem pri oblikovanju trajnostnih trženjskih strategij, ki spodbujajo pristno zavzetost, zaupanje in dolgoročno zavezanost trajnosti ter s tem preprečujejo tveganja utrujenosti potrošnikov in „zelenega pranja“.
Zgodovina ogledov
Priljubljeno