Mednarodni projekti
Naravi prijazni izdelki na osnovi alg za prehrano, kmetijstvo, akvakulturo in tekstil, proizvedeni v ekosistemih Severnega in Baltskega morja
• Alge
• Modra bioekonomija
• Prehranska varnost
• Trajnostna proizvodnja
• Akvakultura
Organizacije (1)
, Raziskovalci (4)
3416 AlgEn, Center za algne tehnologije d.o.o.
št. |
Evidenčna št. |
Ime in priimek |
Razisk. področje |
Vloga |
Obdobje |
Štev. publikacijŠtev. publikacij |
1. |
16039 |
dr. Maja Berden Zrimec |
Meroslovje |
Vodja |
2023 - 2025 |
275 |
2. |
30642 |
Borut Lazar |
Biologija |
Raziskovalec |
2023 - 2025 |
25 |
3. |
09859 |
Robert Reinhardt |
Matematika |
Raziskovalec |
2023 - 2025 |
49 |
4. |
57862 |
Liza Zavrl |
Biologija |
Raziskovalec |
2023 - 2025 |
3 |
Povzetek
Projekt LOCALITY bo uvedel lokalne, inovativne in trajnostne vrednostne verige z omogočanjem interakcije med deležniki vrednostne verige alg in industrijami, ki proizvajajo relevantne tokove odpadkov. Tri regionalni ekosistemi bodo strateško razviti v ključnih regijah, kjer so močna in aktivna podjetja, ki bodo s ponovno uporabo odpadnih hranil za gojenje alg izboljšala krožnost in trajnostnost. Ti ekosistemi bodo locirani v državah ob Baltskem in Severnem morju, pri čemer jih bodo s širšo perspektivo podpirali raziskovalni in industrijski partnerji z izkušnjami na področju trajnostne proizvodnje alg.
Biomasa bo obdelana po biorafinerijskem pristopu, surovine in obdelane sestavine pa bodo uporabljene v prehrambnem sektorju, akvakulturi, kmetijstvu in tekstilni industriji. Integrativna metodologija, ki vključuje raziskovalne partnerje, industrijo in mala ter srednje velika podjetja, bo delovala v posameznih tržnih sektorjih za razvoj inovativnih in trajnostnih izdelkov na osnovi alg.
Ocena pripravljenosti potrošnikov na nove izdelke bo izvedena skupaj z identifikacijo pomembnih omejitev in pravnih ovir. Ti dejavniki bodo ocenjeni in vključeni v poslovni model, da se zagotovi uspešna uvedba na trg in izkoriščenost razvitih izdelkov. Za zagotovitev maksimalne prepoznavnosti med vsemi relevantnimi deležniki bo izveden načrt razširjanja in komuniciranja, s ciljem, da izdelki v prihodnjih letih pridobijo močan položaj na evropskem trgu.