Mednarodni projekti
Deployment and Assessment of Predictive modelling, environmentally sustainable and emerging digital technologies and tools for improving the resilience of IWW against Climate change and other extremes
Koda |
Veda |
Področje |
T300 |
Tehnološke vede |
Tehnologija vodnega prevoza |
Organizacije (3)
, Raziskovalci (4)
0552 Univerza v Mariboru
0796 Univerza v Mariboru, Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
št. |
Evidenčna št. |
Ime in priimek |
Razisk. področje |
Vloga |
Obdobje |
Štev. publikacijŠtev. publikacij |
1. |
29243 |
dr. Domen Mongus |
Računalništvo in informatika |
Raziskovalec |
2022 - 2025 |
297 |
0797 Univerza v Mariboru, Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
št. |
Evidenčna št. |
Ime in priimek |
Razisk. področje |
Vloga |
Obdobje |
Štev. publikacijŠtev. publikacij |
1. |
26290 |
dr. Tomislav Letnik |
Promet |
Vodja |
2022 - 2025 |
176 |
2. |
35239 |
dr. Maršenka Marksel |
Promet |
Raziskovalec |
2023 - 2025 |
81 |
3. |
50864 |
Nina Pavletič |
Promet |
Raziskovalec |
2022 - 2025 |
32 |
Povzetek
PLOTO si prizadeva povečati odpornost infrastrukture notranjih plovnih poti in povezanih kopenskih infrastrukturnih objektov, s čimer zagotavlja zanesljivo razpoložljivost omrežja v neugodnih razmerah, kot so ekstremni vremenski pogoji, nesreče in druge nevarnosti. Naš glavni cilj je združiti zmanjšane scenarije podnebnih sprememb (ki se nanašajo na infrastrukture notranjih plovnih poti) z orodji za simulacijo in dejanskimi podatki, da bi pristojnim organom in njihovim operaterjem zagotovili integrirano orodje, ki bo podpiralo učinkovitejše upravljanje njihovih infrastrukturnih objektov na strateški in operativni ravni. V tej smeri PLOTO cilja na:
- uporabo podatkov visoke ločljivosti za določitev in oceno podnebnega tveganja izbranih transportnih infrastrukturnih objektov in pričakovanih poškodb;
uporabo obstoječih podatkov iz različnih virov v kombinaciji z novimi vrstami podatkov, generiranih s senzorji (računalniški vid), za napajanje uporabljenega simulatorja;
- izkoriščanje prilagojenih vremenskih napovedi (z brezhibnim združevanjem vseh razpoložljivih virov podatkov) za specifična vroča mesta, ki nudijo zgodnje opozorilne signale z ustrezno oceno vpliva v realnem času;
- razvoj izboljšanih veččasovnih, več-senzorskih opazovanj z uporabo UAV in satelitov z robustno spektralno analizo, računalniškim vidom in ocenjevanjem na osnovi strojnega učenja za različne transportne infrastrukture;
- načrtovanje in izvedbo integriranega okolja za ocenjevanje odpornosti, kot inovativnega načrtovalnega orodja, ki bo omogočilo kvantitativno oceno odpornosti skozi simulacijsko okolje "what-if", ki bo izvajalo scenarije ocenjevanja vpliva/tveganja/odpornosti. Učinke prilagoditvenih ukrepov je mogoče preučiti s spreminjanjem vhodnih parametrov tveganja, izpostavljenosti in ranljivosti;
- načrtovanje in izvedbo skupne operativne slike, vključno z izboljšano vizualizacijsko vmesnikom in sistemom za obvladovanje incidentov.
Integrirana platforma PLOTO in njena orodja bodo validirani v treh študijah primerov v Belgiji, Romuniji in Madžarski.