Nalaganje ...
Mednarodni projekti vir: SICRIS

Measuring, monitoring and data handling for railway assets; bridges, tunnels, tracks and safety systems

Organizacije (1) , Raziskovalci (20)
1502  Zavod za gradbeništvo Slovenije
št. Evidenčna št. Ime in priimek Razisk. področje Vloga Obdobje Štev. publikacijŠtev. publikacij
1.  35411  dr. Andrej Anžlin  Gradbeništvo  Raziskovalec  2018 - 2021  154 
2.  04258  mag. Alojz Bevc  Gradbeništvo  Raziskovalec  2018 - 2021  160 
3.  04259  Branko Cerut  Gradbeništvo  Tehnični sodelavec  2018 - 2021  56 
4.  11897  dr. Karmen Fifer Bizjak  Gradbeništvo  Raziskovalec  2018 - 2021  295 
5.  53694  Doron Hekič  Gradbeništvo  Raziskovalec  2018 - 2021  57 
6.  40984  Veljko Janjić  Gradbeništvo  Raziskovalec  2018 - 2021 
7.  31855  dr. Miha Jukić  Gradbeništvo  Raziskovalec  2018 - 2021  26 
8.  17037  Jan Kalin  Gradbeništvo  Raziskovalec  2018 - 2021  106 
9.  24200  mag. Darko Kokot  Gradbeništvo  Raziskovalec  2018 - 2021  148 
10.  33101  dr. Mirko Kosič  Gradbeništvo  Raziskovalec  2018 - 2021  87 
11.  27532  dr. Maja Kreslin  Gradbeništvo  Raziskovalec  2018 - 2021  198 
12.  21593  dr. Stanislav Lenart  Gradbeništvo  Vodja  2018 - 2021  237 
13.  17972  Primož Oblak    Tehnični sodelavec  2018 - 2021  12 
14.  04137  dr. Borut Petkovšek  Gradbeništvo  Raziskovalec  2018 - 2021  203 
15.  18526  Davor Radič    Tehnični sodelavec  2018 - 2021 
16.  05703  mag. Mihael Ramšak  Gradbeništvo  Raziskovalec  2018 - 2021  147 
17.  53089  Rok Rudolf  Gradbeništvo  Raziskovalec  2018 - 2021  17 
18.  55418  Ratko Švraka  Gradbeništvo  Raziskovalec  2018 - 2021 
19.  28775  dr. Rok Vezočnik  Geodezija  Raziskovalec  2018 - 2021  94 
20.  10771  dr. Aleš Žnidarič  Gradbeništvo  Raziskovalec  2018 - 2021  433 
Povzetek
Raziskovalni projekt Assets4Rail se ukvarja z obstoječo železniško infrastrukturo in njenim prilagajanjem vse večjim prihodnim obremenitvam zaradi naraščajočega prometa. Izhaja iz proaktivnega in stroškovno optimiziranega pristopa k vzdrževanju in nadgradnji infrastrukture, posebej njenih posameznih izpostavljenih objektov – mostov in predorov. Projekt je sestavljen iz dveh delov, ki se posvečata infrastrukturi (WS1) in ter interakciji vozil z infrastrukturo (WS2). Zavod za gradbeništvo Slovenije ima v projektu vlogo tehničnega koordinatorja infrastrukturnega dela (WS1) projekta. Osrednji del tega dela predstavlja  informacijski model, ki je razvit na osnovi BIM (Building information model) platforme. Ta model ima integriran podatkovni tok iz meritev različnih vrst monitoringa, ki se izvaja na železniški infrastrukturi. Poudarek je na monitoringu za odkrivanje podpovršinskih poškodb v tunelih, meritvah hrupa in vibracij na železniških mostovih in meritvah nepravilnosti na samih železniških tirih. Podatki monitoringa so podvrženi analizam v več korakih, pri čemer se sledi pristopu vrednotenja ključnih indikatorjev (KPI). Z njihovo pomočjo lahko uporabnik v informacijskem modelu, ki vključuje 3D geometrije železniških objektov (mostov in predorov), dobi grafično predstavo o stanju teh objektov in vrednostih parametrov (KPI) za posamezne gradnike le-teh.  Informacijski model vključuje tudi aplikacijo z algoritmom za vrednotenje stopnje utrujanja izpostavljenih delov konstrukcije jeklenih železniških mostov (fatigue consumption). S pomočjo razvitih orodij lahko uporabnik BIM platforme sledi stanju železniške infrastrukture in načrtuje pravočasne intervencije za optimalno podaljševanje njene življenjske dobe.
Zgodovina ogledov
Priljubljeno