Nalaganje ...
Mednarodni projekti vir: SICRIS

Safety tolerance zone calculation and interventions for driver-vehicle-environment interactions under challenging conditions

Organizacije (2) , Raziskovalci (3)
0552  Univerza v Mariboru
0797  Univerza v Mariboru, Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
št. Evidenčna št. Ime in priimek Razisk. področje Vloga Obdobje Štev. publikacijŠtev. publikacij
1.  53162  dr. Chiara Gruden  Promet  Mladi raziskovalec  2019 - 2023  64 
2.  14022  mag. Vlasta Rodošek  Promet  Raziskovalec  2019 - 2023  173 
3.  16170  dr. Matjaž Šraml  Promet  Vodja  2019 - 2023  495 
Povzetek
Cilj tega projekta je vzpostaviti okvir za določanje, razvoj, testiranje in potrjevanje kontekstu prilagojene 'varnostne tolerance cone' za vožnjo na cesti, v okviru pametnega sistema za ocenjevanje in spremljanje voznika ter cestnega okolja (i-DREAMS). Projekt bo upošteval, po eni strani, dejavnike, povezane z voznikom (starost, izkušnje z vožnjo, varnostni odnosi in zaznave itd.) ter fiziološke kazalnike tveganja v realnem času (npr. utrujenost, motnje, stres itd.), in po drugi strani, kazalnike kompleksnosti naloge vožnje (npr. čas dneva, hitrost, gostota prometa, prisotnost ranljivih udeležencev v prometu, slabo vreme itd.). Nenehno ocenjevanje v realnem času bo spremljalo in določilo, ali se voznik nahaja znotraj sprejemljivih meja varne vožnje (tj. varnostna tolerance cona). Poleg tega bodo razvite intervencije, usmerjene na varnost, da preprečijo, da bi se vozniki preveč približali mejam nevarne vožnje, ter da bi jih vrnili v varnostno tolerančno cono. Te intervencije bodo obsegale tako intervencije v realnem času, tj. med vožnjo v vozilu, kot tudi druge intervencije, usmerjene na izboljšanje znanja, odnosov, zaznav in vedenjskega odziva voznikov v zvezi z varnostnimi tehnologijami, situacijami in vedenji. Področja uporabe bodo vključovala: nove intervencije za izboljšanje varnosti na cestah, izboljšanje počutja voznikov in prenos nadzora med človekom in vozilom. Začetno testiranje bo potekalo v okolju simulatorja vožnje, nato pa bodo obetavne intervencije testirane in potrjene v resničnih pogojih na testnem območju, ki vključuje 600 voznikov v 5 državah EU. Razviti bodo tržni načrti za podporo gladkemu prehodu preiskovanih tehnologij na trg, izkušnje iz primerov uporabe v različnih evropskih državah pa bodo uporabljene za širjenje najboljših praks.
Zgodovina ogledov
Priljubljeno