Projekti / Programi
Vpliv računalniško podprtega izobraževanja pri predmetu fizike na spoznavne procese
Koda |
Veda |
Področje |
Podpodročje |
5.09.00 |
Družboslovje |
Psihologija |
|
Koda |
Veda |
Področje |
S260 |
Družboslovje |
Psihologija |
multimedia, educational technology, education, neuropsychology
Organizacije (1)
, Raziskovalci (1)
0589 Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
št. |
Evidenčna št. |
Ime in priimek |
Razisk. področje |
Vloga |
Obdobje |
Štev. publikacijŠtev. publikacij |
1. |
05038 |
dr. Norbert Jaušovec |
Psihologija |
Vodja |
1999 - 2001 |
319 |
Povzetek
Namen raziskave je ugotoviti, kako vpliva multimedijsko in računalniško podprti pouk fizike na posameznikove višje spoznavne procese. Ali obstajajo razlike glede na nivo sposobnosti, znanje, stil učenja in spol. Kakšen vpliv imajo različni multimedijski pristopi (npr. video posnetki, tonski posnetki, slike, besedilo in računalniške animacije), njihova strukturiranost (npr. faktografski podatki, programirane sekvence in problemsko zastavljene enote, učenje preko interneta) na posameznikovo spoznavanje.