Projekti / Programi
Demokracija-šolstvo-pedagogika: Novi modeli v obveznem izobraževanju
Koda |
Veda |
Področje |
Podpodročje |
5.01.03 |
Družboslovje |
Vzgoja in izobraževanje |
Specialna didaktika |
Koda |
Veda |
Področje |
S270 |
Družboslovje |
Pedagogika in didaktika |
demokratizacija, šolstvo, pluralnost, šolski sistemi, didaktični koncept, izbirnost v obveznem šolstvu, učenje, metodologija sodelovanja med starši, učitelji in učenci, akcijsko raziskovanje, etika, religija
Organizacije (1)
, Raziskovalci (5)
0170 Univerza v Ljubljani, Teološka fakulteta
Povzetek
Demokratični družbeni odnosi zahtevajo demokratični vzgojni sistem. Usklajenost ciljev vzgoje in izobraževanja v slovenski šolski zakonodaji s sodobnimi demokratizacijskimi tokovi v Evropi je porok za izpeljavo drugih demokratičnih pravic v šolskem sistemu in pedagoškem procesu. zato je cilj projekta: celovitejši in bolj dinamičen pogled na izzive in možnosti organiziranja pedagoških procesov v obdobju obveznega šolanja.