Projekti / Programi
Recepcijska sposobnost na prehodu iz predoperativne v operativno fazo razvoja
Koda |
Veda |
Področje |
Podpodročje |
6.07.00 |
Humanistika |
Literarne vede |
|
Koda |
Veda |
Področje |
H390 |
Humanistične vede |
Splošna in primerjalna književnost, literarna kritika, literarna teorija |
S260 |
Družboslovje |
Psihologija |
predoperativna, operativna faza razvoja, mladinska književnost
Organizacije (1)
, Raziskovalci (2)
0589 Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
št. |
Evidenčna št. |
Ime in priimek |
Razisk. področje |
Vloga |
Obdobje |
Štev. publikacijŠtev. publikacij |
1. |
11544 |
dr. Metka Kordigel Aberšek |
Literarne vede |
Vodja |
1998 - 2001 |
642 |
2. |
12809 |
dr. Majda Pšunder |
Vzgoja in izobraževanje |
Raziskovalec |
1998 - 2001 |
591 |
Povzetek
Projekt se ukvarja s vprašanji, relevantinimi za oblikovanje kurikula za prvo triado osnovne šole, pri čemer se bo opredeljeval do ciljev, vsebin in metod ukvarjanja s književnostjo na začetku šolanja. Pri tem bo izhajal iz teoretičnih izhodišč teorije mladinske književnosti, estetike recepcije in vede o mladem bralcu. V okviru slednje se bo posvetil raziskovanju stopnje bralnega razvoja recepcijske sposobnosti otroka med petim in šestim letom starosti, torej v obdobju prehajanja iz predoperativne v operativno fazo razvoja.